Andersson: hela den där sekvensen måste bara användas som tändvätska i pausen. Kan inte se något annat. Lander sitter lugnt och sippar på sin kaffe? Hahahah, nej. Han håller krigstal just nu. Här ska vinnas krig!
Gathlopp: Orolig för att Linus åkte på en hjärnskakning i första tacklingen som graverades i andra och sedan spelas igen eftersom lagläkaren uppenbart är ointresserad av att göra någon undersökning.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.