Sundsvall hockey är ju hetare. Fy fan. När resultaten går vägen i andra matcher så ska vi spela som Matfors hc. Tommy står och funderar vart han ska med husbilen i sommar
Nisse1: Ruggigt usel period. Timrå ska vara glad att det bara står 1-1. Heikkinen måste vara världshistoriens mest nervösa spelare. Så fort han får nåt sorts halvläge tappar han pucken eller fipplar med den.
Nåväl, nu är det upplagt för ett hemmarån. Är väl dags nu?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.