1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2991329

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
Karlsson74: Lilla farbrorn tycker att vi har ett riktigt dugligt lag ändå fastän de jävlas hit o dit!! Vi har myyyycket duktiga junisar i GENBORG o Linus sen kan vi ju önska lite mer här o där huvudsaken är ju att vi stannar kvar i finrummet för de anser jag vara de viktigaste nu i slutet av serien för då kan vi börja bygga till nästa år!!! Men de e bara jag de!!🤣🤣🇱🇸🇱🇸🇱🇸

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
JonteD: jag håller med lilla farbrorn där.. 👍
Med tanke på våra resurser och vår plats i hockeyhierarkin så gör vi det jävligt bra.

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
JonteD: Änn rikti ruling så hä på helga så än ork mä att 🥳🥳🥳
Igår fick vi Freddie Kreuger att gå av...
På torsda kör vi sönn pensionären Ormen så hann kliv av 💪💪💪
Slutspelhocky ska hör ont 👊👊👊
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🎉🎉🎉
HALLELUJA 🙏🙏🙏

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer