JonteD: Änn rikti ruling så hä på helga så än ork mä att 🥳🥳🥳 Igår fick vi Freddie Kreuger att gå av... På torsda kör vi sönn pensionären Ormen så hann kliv av 💪💪💪 Slutspelhocky ska hör ont 👊👊👊 Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🎉🎉🎉 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Igår fick vi Freddie Kreuger att gå av...
På torsda kör vi sönn pensionären Ormen så hann kliv av 💪💪💪
Slutspelhocky ska hör ont 👊👊👊
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🎉🎉🎉
HALLELUJA 🙏🙏🙏