JanneH: Måste ändå säga att jag gillat Samuelsson i just det. Att vara rätt aktiv och när det verkligen inte funkar, så har han inte rullat tummarna och låtit kedjorna vara intakta till varje pris.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Att vara rätt aktiv och när det verkligen inte funkar, så har han inte rullat tummarna och låtit kedjorna vara intakta till varje pris.