Tom Topp: Önsketänk från din och Sputniks sida anser jag. Tommy är mer sympatisk och möjligen lite mindre handfallen än Olli men nog tycker jag han gör samma misstag med plocka målis i otid, vilka som ska vara inne och försvara ledning samt vilka som ska vara inne och jaga kvittering. Saker som är så basic att t o m en random snubbe på ett forum (jag) fattar att det är fel drag att göra men ändå är det alldeles som att 3-4 coacher i båset inte ser det.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...