1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614749 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2995349

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Tänk till ett varv till. Jag citerar det dom skriver och jag har inte anklagat någon utan tycker att forumet borde vara rent från trakasserier och förtal. Om man vill byta ledning så använder man sig av dom regler som står till buds dvs årsmötet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hälsing: Vi pissa på dom låter otäckt gör en polisanmälan på det jag tar smällen 🤣TROLL PAJS

Sv: Apropå nånting...
Hälsing: Klart det ska få diskuteras och kritiseras på ett forum. Jag håller dock med dig om att skrika inavel åt höger & vänster inte är särskilt trevligt. Ser inte att det är relevant att framföra sån dynga helt ärligt.

Sv: Apropå nånting...
Hälsing: varför trakasserar du modo med din profilbild?

Så ingen får ventilera sina tankar förrän årsmötet står på agendan? Blir småklurigt att mobilisera för en omröstning då.

Sv: Apropå nånting...
Hälsing: "Om man vill byta ledning så använder man sig av dom regler som står till buds dvs årsmötet."

Ok, då ska det inte diskuteras mer härinne, bra chefen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.