1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2995393

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Klart man hatar giffarna som tvinga bort IFK Sundsvall från IP när de lyckas gå upp i Allsvenskan synd att inte IFK Sundsvall gjorde lika när de var i Allsvenskan. Men giffarna kommer ALDRIG bli folkets lag det är Timrå ik och kultur lag som Selånger bandy IFK Sundsvall. Hata Giffarna for ever

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Modano: Jag tror faktiskt att IFK tvingade bort sig själv från IP för att få lite billigare planhyra, IFK:s ekonomi var tyvärr inte bra då men nu är man ikapp med skulderna efter typ 40 år.

Egentligen är jag Kubare och stöttade dem precis med ett säsongskort även om jag kanske inte kommer gå på så många matcher. Jag hade nog inte varit på en fotbollsmatch (förutom sonens) sedan IFK låg i Allsvenskan förrän ett par år sedan på några Kubenmatcher. Känslan när Kuben mötte AIK på IP i Svenska cupen var faktiskt oslagbar, nästan som när Timrå gick upp mot Karlskrona.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.