Villervalla: Dom här hemma e fridlysta men där jag jagar kan de ramla ett per år om jag har tur o jag är selektiv vilken bock jag tar 🦌🦌
Inlägg: 2995416
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Jag kommer aldrig kunna döda ett rådjur, okej de är otroligt goda men de har naturliga predatorer som tar dem. Rävar har jag också svårt för om de inte är sjuk, så nyfikna djur och man kan få dem att äta ur handen. Nä jag ska nog inte vara jägare egentligen.
+ 2