1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614728 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2995598

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Med tanke på att Nubben säger att det kommuniceras ut efter säsongen och att det än så länge inte sipprat ut nåt som liknar ett rykte med tränare utifrån, så tror jag faktiskt att det blir en intern lösning. Även om det är det sista man hoppas på.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Jag hoppas och tror faktiskt inte det blir en intern lösning.

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Blir det en intern lösning så lutar väl det 99% åt Karlunden, med Molinder som ass plus en till. Kallsvettningar redan nu.

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Denn billiga bli dä tyvärr...
Senn hitt lit spelare HA..
Å dä somm ingen annan vill ha...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.