1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2995614

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Blir det en intern lösning så lutar väl det 99% åt Karlunden, med Molinder som ass plus en till. Kallsvettningar redan nu.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Det blir perfekt med Karlunden och Molinder som tränarpar. Billigt och bra och ett par som kan fortsätta säsongen efter när vi spelar i Hockeyallsvenskan. Spelarna bryr sig inte ändå om laget vinner eller förlorar eller om laget spelar i SHL eller HA, så varför skulle dom bry sig om vem som tränar? Släng ut några puckar och ha roligt bara. Inte svårt.
Jag tror spelarna är minst lika uppgivna som jag är.

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Lars -Eje, vad gör han nu för tiden?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.