BlackBay: Jag tänker att 12:a inte är bara dåligt, det får kanske valberedningen att förstå att de måste agera nu. Nästa säsong däremot blir en jäkla mardröm men på något sätt måste vi börja bygga om laget.
bar mofftak: Synd att det är Nubben som ska bygga om laget dock, lite där det stora problemet är i min värld. Nu lär det inte bli någon större ombyggnation ändå. Vi rullar nog på med dessa dussin lirare i Lilja, Heikkinen, Westfält, Forsmark, Pääjärvi osv
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.