1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614782 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2996369

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2026-03-05
Nä hörni!
Vilken tur att vi har Nubben med styrelse som ser om detta lag!

Nubben kompisanställer både spelare och coacher och är alltid uppbackad av styrelsens mantrat "det finns inga pengar, vi är en liten familjär hemtrevlig klubb så vi får köra på det vi har"

Ännu bättre till nästa säsong när vi tappar vår enskilt viktigaste spelare och vi får en tränare som ännu inte är offentliggjord och tydligen så är ett av alternativen en jävla mupp som totalförstört vårat BP systematiskt under säsongen ett jävla alternativ?!
Får innerligt hoppas det ryktet bara existerar för att han ska få hålla hoppet uppe under säsongen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.