1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614782 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2996736

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Det står ju bokstavligen i artikeln?? Kan vara bra att läsa mer än bara rubriken ibland.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Mustard Tiger: Nu skrev jag frågetecken vilket är ett skiljetecken som används som avslutning på direkta frågor.
Främst eftersom jag inte har st plus men samt höjde på ögonbrynen över Timrås akuta problematik med att sittplatserna inte räcker till på matcherna, hur många matcher det handlar om vet jag inte men gratismatchen kan man ju räkna bort ur statistiken.
Man hade mest tänkt på förhand att de kommersiella ytorna är det största sorgebarnet men bra att denna åtgärden görs i så fall.

Sv: Apropå nånting...
Eftersom det är två alternativ kvar kan vi alltså utesluta en av Karlin, Montén och Freddan Andersson 🤣

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.