1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2998660

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Jaha, vilket brödgäng ska man hålla på i SHL-kvalet nurå? Nu lär Löven mosa precis allt som finns i vägen, vilket jag trippel-hatar redan nu..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Svårt val i år. Det hade varit kul om SSK tog klivet upp, men de har en tränare som man inte unnar någon framgång och han är ett sånt sänke att de knappast har någon chans. Löven är ändå från Norrland men de har minst 6 fingrar och är allmänt avskyvärda. Kalmars resa är jäkligt rolig men vi behöver verkligen inte ett till lag från den delen av landet i SHL. Både MoDo och Freddan har haft sin chans i SHL, bra ekonomiskt för oss men de kan få gotta sig ett år till i HA. AIK kanske? Hyfsad resa för oss och de har nog inte riktigt ekonomin för SHL.

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: I kväll får vi hålla på Mora, eller nåt
Oskars - Almtuna är lite för ojämnt

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.