1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2998808

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
El_loco: klok analys av Svartvadet. Nästa säsong kommer bli oerhört tufft. Jag är inställd på att Timrå då kommer behöva kvala och tyvärr åka ut. Framtiden ser väldigt mörk ut för Timrå.
Gör ändring i ledningen redan nu och få in några med nya idéer.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
Joslan00: Med tanke på de kontrakt vi sitter på är det väl hög risk för kval nästa säsong. Och detta alldeles oavsett om Genborg, Linus E och Freij blir kvar och att Nubben hittar lämpliga ersättare för Dahlén. Vi kan så klart göra ett bra kval men i längden är det inte hållbart att husera i nedre halvan av tabellen, vilket jag tror HV kommer få erfara i vår.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.