1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2999363

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
-Sputnik-: Hoppas vi slipper kval först. Jag är ett nervvrak just nu. Värsta avslutningen man skådat. Kan inte se en enda ljusglimt som talar för oss hur jag än försöker.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
Gathlopp: Ja det är nervöst värre nu. Att slippa kval är så otroligt viktigt. Detta lag ryker i ett kval nu helt säkert. Vi kollar på de andra resultaten nu

Se till att klara kontraktet nu så kan det bli bra med Gath nästa år

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
Gathlopp: Ja du. Det där kvalet har jag ju tjatat många gånger om.

Jag kan ha råkat nämna det efter "FBK-matchen" med..
Att man inte skulle dra för stora växlar av den matchen.

Men jag har ju varit en pessimist enligt en del denna säsong.
Jag sa att jag är realist, och man hatar att man verkar få rätt.

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
Gathlopp: Tänk nästa år då. Inget kan rädda oss då. Tror nästan att det är lika bra att åka ur i år.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.