För att säkra kontraktet i morgondagens omgång, oberoende av varandra: 1. Skellefteå och Brynäs vinner imorgon i full tid. 2. Malmö vinner i full tid eller OT. 3. Timrå vinner i full tid eller OT.
Sista omgången blir irrelevant givet vår bättre målskillnad.
Vårt öde låg i Malmös händer även förra året, vi får hoppas på en repris i år.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
För att säkra kontraktet i morgondagens omgång, oberoende av varandra:
1. Skellefteå och Brynäs vinner imorgon i full tid.
2. Malmö vinner i full tid eller OT.
3. Timrå vinner i full tid eller OT.
Sista omgången blir irrelevant givet vår bättre målskillnad.
Vårt öde låg i Malmös händer även förra året, vi får hoppas på en repris i år.