Bra genom gång av Sanny gällande kvällens förutsättningar:
"Tar Timrå två poäng har de på egen hand säkrat ett nytt kontrakt. Tar de tre poäng samtidigt som Linköping och Örebro förlorar under ordinarie tid så har de säkrat den tionde och sista slutspelsplatsen. Om Leksand bara tar en poäng spelar Timrå i SHL nästa säsong."
"Himmel eller helvete" är en rätt passande rubrik på hans artikel.
Jag och många av er andra här på forumet är så jävla rädda för helvetet att vi glömmer ju nästan bort att vi kan bli slutspelsklara ikväll. Ja jag vet - En snöbolls chans i helvete samt "vad faan har vi ens i slutspel att göra" men en lite roligare avslutning på säsongen i a f.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.