sargad: De där siffrorna har även en nedåtgående trend totalt sett. 1,72 poäng/match över 25 spelade matcher låter ju helt utopiskt ju.
Om Juel spikar igen, om Dalle är i poängform och FBK gör en dålig match... då kan det gå men jag törs fan inte ens tänka så för då känns det nästan som jag jinxar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Om Juel spikar igen, om Dalle är i poängform och FBK gör en dålig match... då kan det gå men jag törs fan inte ens tänka så för då känns det nästan som jag jinxar.