1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3000400

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Villervalla: 1-0 fast vi spelat mycket bättre än Färjestad

Gud hör inte bön. Skit

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Zäta75: Gud existerar bara i folks hjärnor så därför hör han inte bön. Däremot solklart med 1-0 vid utvisning, vi släpper ju in 4 av 5 utvisningar, måste vara sämsta laget någonsin i högre divisioner. Nu 2-0. Tabbe JJ, klackar in den själv.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Fy fan va klen vi är i egen zon...

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Zäta75: Hur kan de inte vara utvisning när han fäller genborg? FBK klubba

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer