Zäta75: på riktigt, vi är inte bättre nu. Men hur kunde drivet och glädjen bara försvinna? Lager är fel absolut, men var lika fel när vi tog ca 50 poäng.. Orkar inte mer, spelarna är sämre än sämst (vissa) 😥
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men hur kunde drivet och glädjen bara försvinna?
Lager är fel absolut, men var lika fel när vi tog ca 50 poäng..
Orkar inte mer, spelarna är sämre än sämst (vissa) 😥