Per HApps: inget lag slår Örebros förmåga att vinna när man verkligen verkligen måste vinna. Det får man ge dom, när det ser som absolut jävligast ut så vinner dom, alltid. Säsong efter säsong. Något för Timrå att lära sig.
Gathlopp: Leksands avslutning var enorm även om det inte räckte ända fram ..för 7-8. matcher sen hadde alla räknat ut dem och sa att de skulle bli dyngsist. . Hoppas de skickar ut HV i kvalet..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer