1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3001234

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Karlsson74: Typ 10% chans max att Linköping vinner mot Örebro då LHC inte har något att spela för. Är klar 11:a eller 12:a i serien

Tråkigt att vi har slängt bort ett antal poäng på slarv under året på slutet mot Djurgården bland annat och att vi vaskade de 5 senaste matcherna genom att inte visa vilja som ikväll. Annars hade vi varit i slutspel. Detta stör mig enormt mycket

Tror att vi hade kunnat störa lite i slutspelet under Dahlens sista säsong i Timrå om vi fortsätter spela som ikväll. Wedin gör en mycket bra match också sin bästa match efter skadan överlägset. Man kände igen hans skridskoåkning ikväll som var tillbaka på gammal god nivå. Han drog bort och åkte ifrån spelare flera ggr ikväll.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.