1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614811 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3001241

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Karlsson74: Helt meningslös match på lördag då ät ägg kommer att ge precis 0 mot örebro...och då växjö har en 3:e plats att spela om och kommer att ge allt mot oss. .
Kan vi verkligen lyckas med konstycket att torsk seriens 7 sista så är det absolut något slags bottenrekord i modern tid iaf för Timrå.

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Karlsson74: Ja- matchen på lördag är meningslös. Jag skulle bara bli förbannad om det blir Play-in. Jag är så less på denna amatörförening nu så jag vill bara att det ska ta slut. Jag tror också att spelarna är lockade av att spela färdigt efter nästa match. Eller förresten, spelarna slutade och spela för 8 matcher sedan.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Karlsson74: Säg inte det. En spelargrupp som spelat ihop ett helt år vill oftast avsluta bra även om chansen till slutspel inte finns kvar längre. Speciellt när dom spelar på hemmaplan också, dom kan spela helt avslappnat.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.