1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614807 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3001270

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Karlsson74: Ja- matchen på lördag är meningslös. Jag skulle bara bli förbannad om det blir Play-in. Jag är så less på denna amatörförening nu så jag vill bara att det ska ta slut. Jag tror också att spelarna är lockade av att spela färdigt efter nästa match. Eller förresten, spelarna slutade och spela för 8 matcher sedan.

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Tallnäs: vore ju trevligt om vi kunde vinna vår match t o b med, sedan kan vi ju bara hoppas att LHC också vill avsluta snyggt. Tyvärr har ju Öret bra form nu.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Tallnäs: Öh..håller du på Timrå?
Jag håller på Timrå i ur som skur. Du kan dra om du inte orkar motgång. Likväl som alla andra här som ger upp...fy fan!

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Tallnäs: exakt och precis. Dagens sanning.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.