Ska Timrå undvika kval nästa säsong krävs rensning i truppen. Pääjärvi, Lilja, Westfält, Svensson, Levinsson och Pilö (kan inte få förlängt) ligger risigt till. Fattat det som att Gath har skinn pä näsan. Kan behövas.
Nisse på Mon or: Kontrakt kommer att rivas med stor sannolikhet sa Nubben idag i en intervju. Hoppas verkligen att han gör det annars blir nästa säsong mycket tung.
Pääjärvi, Lilja, Westfält, Svensson, Levinsson och Pilö borde alla få säga tack och hej till Timrå. In med mer kvalitet och framtidsnamn. 1 spetsback och 2 utländska forwards (nordamerikanska) som ersättare till Dahlen
Gath som erfaren och hetlevrad tränare som kan fatta tuffa beslut.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.