Henrik_Tikare: ungefär som man med säsongskort tänkt varenda säsong. Sen sitter man där med säsongskort ändå. Ca 6 månader uppehåll till säsongsstart gör ju sitt till för att åter få suget tillbaks ..
Riktigt skön förlust idag och på ett sjukt sätt fortsatt chans på play-in!
Vi vek inte ner oss, trots att domarna än en gång mot detta fbk så otroligt uppenbart gynnar det ena laget. Helt sjukt, tror inte domarna gör det medvetet men det är ändå helt sjukt uppenbart. Hur de behandlar Genborg hela matchen, ändå är det han som visas ut. Galet.
Jaja, jag tycker gubbsen kan vara stolta över insatsen och bittra över resultatet. Bra kamp idag!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.