1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3001249

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Cobra:

Ja jag vill se en hetlevrad Gath i båset nästa år som visar könslor och ryter ifrån när sådan här saker inträffar.

Gärna flera nordamerikaner som kan ta fighten också. Ralkarslagsmål m.m 100% vilja inga vaskade matcher pga inställning

Vi kommer att få se kontrakt brytas på ett antal spelare som Nubben uttalade sig om idag kommer att ske

Vill se mer vilja! Vad är hockey utan känslor? Ingenting!

Så underbart att se kampen från Timrå ikväll. Men så tråkigt att det inte ledde till poäng. Vi var värda poäng Ikväll.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.