1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3001251

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Nougath: ja det lär visa sig. Men förutsättningarna är som följande ..vi måste vinna under ordinarie tid samtidigt som örebro förlorar antingen under ordinarie tid eller på övertid..
Annars avslutas säsongen på lördagkväll

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Det känns trist och man är så himla besviken på Timrå IK. Men jag hade känt betydligt värre om jag hade varit supporter till HV71. En av de största ekonomiskt starkaste föreningen med flera bra spelare. Ändå så får de spela negativt kval återigen.
Cluben likaså med deras spelarmaterial.

Jag väljer att se det så i denna besvikelse.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Vi gjorde alltså en Gif och förlorade oss kvar i serien

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer