1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3001259

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Allt snack om att vi förlorat oss kvar och så måste upphöra. Gubbarna har spelat in tillräckligt med poäng. Sen att vi alla hoppats på mer, särskilt eftersom det räckt med någon ok insats på slutet.

Vi har hursom inte förlorat oss kvar. Vi har tagit fler poäng än 3 lag. Det räckte.

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Eugen Sandberg: Mm, det är tur att serien består av mer än de 6 senaste matcher men det verkar folk har svårt att förstå.

Sen om man kollar nyktert på spelartruppen så hamnar Timrå IK där man förväntades att hamna. Ett Timrå som har sämst förutsättningar i ligan. Tråkigt ja, men det är verkligheten.

Nu får vi hoppas att Nubben & co verkligen vågar bryta vissa kontrakt samt att det blir träff på spetsen som ska in för annars kommer denna säsong vara en dröm mot för den som kommer.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.