1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614812 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3001318

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Vargher85: Mina tankar är att säsongen slutade med att vi slapp kvala vilket jag har varit rädd för i många veckor nu fast folk här sagt det var lugnt, men nu är det klart. Nu får jag se fram emot fotbollssäsongen som jag egentligen inte bryr mig om förutom att Kuben ska gå bra, väl mött på Kubikenborgs IP eller Kubenplan som det heter.

Sonen har en match kvar nästa helg, då hoppas jag på vinst mot Nälden.

Det ska även bli intressant att se vad Tunadal/Heffners kan göra, för distriktet skulle det vara bra om de tar ett kliv upp men det blir nog tufft.

Annars är jag som sagt ganska tillfreds med att SHL börjar i september igen och Timrå är med även då, sedan får vi se vilket lag från SH som gör oss sällskap och vilket lag från nuvarande SHL som vi inte kommer att möta.

Så ser jag på saken just nu och de bitarna

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.