Vargher85: med tanke på att JJ historiskt inte är skadad känner jag mig ändå trygg där. Det är inte en dålig målvakt i grunden. Påminner lite om J Backlund när vi hade han.
Men topp 6an, vad ska vi kasta in där? L Eriksson som andra men kanterna och första är inga som finns i Timrå idag .
Jag tar för givet att EP lämnar.
Nubben kommer behöva ha ett track record likt Fröberg i Oskarshamn om vi ska flyga nästa säsong
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Påminner lite om J Backlund när vi hade han.
Men topp 6an, vad ska vi kasta in där?
L Eriksson som andra men kanterna och första är inga som finns i Timrå idag .
Jag tar för givet att EP lämnar.
Nubben kommer behöva ha ett track record likt Fröberg i Oskarshamn om vi ska flyga nästa säsong