Hade man försökt någonting efter 5 raka torsk, bytt headcoach eller vad som helst för att få en nytändning så tror jag vi hade varit i slutspel. Då hade man iallafall försökt gjort nånting istället för ingenting. Jag tror man tappat spelarna med märkliga uttagningar osv.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Då hade man iallafall försökt gjort nånting istället för ingenting.
Jag tror man tappat spelarna med märkliga uttagningar osv.