1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3002731

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14
Jag kräver ett svar Adam Sälg, det är så bottenlöst jävla dåligt agerat att inte kommunicera ut att det kunde vara Boyce sista match. Det är en av klubbens stora om inte den största. Och jag vill inte höra ”vi lär oss av misstaget” för det har ni redan kört med några gånger nu

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14
Puckat: Enda kommentaren jag har är att det pågår förhandlingar och att Jeremy förtjänar en egen match.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14
Puckat: man pissar på fans och Bojan när man inte ger oss en chans att hylla och tacka av han.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14
Puckat: Fog för uppsägning. Sjukt jävla dåligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer