1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3003906

Sv: Apropå nånting...
Maktankan: som sagt. Sanny har varit i Timrå och sett en del. Inte direkt så hockeyspelare är nykterister. Så när Sanny känner att han iaf bör göra en pik om förberedelserna, då kan man gissa på att det varit en blöt säsong. Är riktigt riktigt besviken. Och i en så viktig match mot FBK. Det är för dåligt!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Jag är väl en av de som tycker att det inte gör något om en spelare går ut och tar en bärs efter en lördagsmatch t.ex. Det är trots allt unga människor som måste få ha hyfsat normala liv utanför hockeyn.

Men omdömet brister en aning om man fokuserar på sånt när laget är nära att få kvala, och dessutom festar tillräckligt för att Sanny ska reagera.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer