Gathlopp: Jag är väl en av de som tycker att det inte gör något om en spelare går ut och tar en bärs efter en lördagsmatch t.ex. Det är trots allt unga människor som måste få ha hyfsat normala liv utanför hockeyn.
Men omdömet brister en aning om man fokuserar på sånt när laget är nära att få kvala, och dessutom festar tillräckligt för att Sanny ska reagera.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men omdömet brister en aning om man fokuserar på sånt när laget är nära att få kvala, och dessutom festar tillräckligt för att Sanny ska reagera.