1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3004804

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Men lugn, sluta ta allt Nubben säger ordagrant. ”Vi tror ska vara topp 6” i Nubbens huvud kan lika väl betyda att han värvar och betalar spelare för att spela högt upp & att han då hoppas att dom då håller för det när säsongen är igång. Alltså att dom inte floppar.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: HS tolkning av Nubben är ju väldigt dag till dag. Härom dagen fick han credd för intervjun i P4 även han nämner exakt samma sak om att de finns spelare i klubben som kan kliva fram.

Sen är det ju en rimlig sak för en sportchef att säga, lägg lite medialt tryck och sätt förväntningar på Heikki, Harde mfl

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...