1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3004820

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: HS tolkning av Nubben är ju väldigt dag till dag. Härom dagen fick han credd för intervjun i P4 även han nämner exakt samma sak om att de finns spelare i klubben som kan kliva fram.

Sen är det ju en rimlig sak för en sportchef att säga, lägg lite medialt tryck och sätt förväntningar på Heikki, Harde mfl

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
jk: Det enda man skulle kunna släppa nu är om det skulle vara någon från Linköping som skulle vara på gång då de är de enda som inte spelar, någon har lärt Nubben att inte hinta till någon om någon som är på väg in så vi får nog vänta ganska länge.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...