Patrick Polly: låga krav? Jag kanske är naiv, men jag tycker att det verkar som föreningen håller på att bygga upp nånting. Men vi får väl höra på mötet ikväll vad dom har för visioner!
Tom Topp: nej men inte i frågasätta all sanning om att de finns totalt 0 kravställan o ambitioner i vår förening. vi har som sagt spelat i högsta ligan i sverige 19 av 26 säsonger under 00-talet genom inavel o att ge kompisars kompisar jobb. samt att vi spelat flera slutspel i högsta ligan genom att värva endast breddspelare o folk som inte vill nåt ;-)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.