-Sputnik-: Så kan det vara, vilket gör Tommys uttalande om att det är lite för låg kravställan inom laget rätt märkligt, om han nu själv inte såg till att man tränade tillräckligt mycket?
Smörgåsen : Tommy hade sitt tankesätt. Han ville aldrig ha mer än 4 fulla kedjor under träning om man tolkade det rätt. Det var därför det inte luftades juniorer i allt för stor utsträckning, mer än när det var skador.
Jokinen ville ha många och köra tufft och intensivt.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer