1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614874 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3008478

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Tommy hade sitt tankesätt. Han ville aldrig ha mer än 4 fulla kedjor under träning om man tolkade det rätt. Det var därför det inte luftades juniorer i allt för stor utsträckning, mer än när det var skador.

Jokinen ville ha många och köra tufft och intensivt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Ja men nu pratar jag om att Tommy vittnade om lite för svag kravställan inom laget, och så visar det sig att vi tränade för lite, där Tommy nånstans bestämmer hur man tränar? Kan ju inte ge laget en känga om man själv inte ser till att man tränar som man ska?

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: läget Olli satte oss i skapade ett hål som vi ska vara glada över nubbis lyckades täppa med Tommy.

Sedan om Tommys filosofi var det bästa för vår trupp?

Nja… bevisligen inte men givet röran det skapade med så pass många spelare som nämnde just det lockande med Olli som tränare för sina val av Timrå…

Där var nog Tommy helt klart bästa möjliga.
Skapa lugn och ”hela den biten”.

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Jokinen ville ha fem femmor på träning + dubbla träningar. Samuelsson ville ha fyra femmor och inte dubbla träningar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer