+ 6
Inlägg: 3008572
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Cobbel: ”Adam Sälg Du lovade ju nästan att vi skulle få höra om nyförvärv typ denna vecka också, om jag fultolkar dig riktigt duktigt ;)”
Kan det vara någon från Leksand? Räknade iskallt med 4-0/4-1 i matcher?
Kan det vara någon från Leksand? Räknade iskallt med 4-0/4-1 i matcher?
Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Man kan tolka nyheter precis som man vill 👍
Stort tack till alla som var på plats. En kort summering är nu utskickad och hela mötet läggs ut till medlemmar av Edin under morgondagen.
Stort tack till alla som var på plats. En kort summering är nu utskickad och hela mötet läggs ut till medlemmar av Edin under morgondagen.
+ 4
I samband med det så tolkar jag det som att vi kommer att få in nya tränare och ledare för juniorverksamheten för att vi ska ta nästa steg där, då man ser att den delen av föreningen kommer att vara oerhört viktig. Men han kunde inte säga mer då vissa av dem fortfarande är aktiv med andra uppdrag just nu. Men att mer info kommer snart.
Adam Sälg Du lovade ju nästan att vi skulle få höra om nyförvärv typ denna vecka också, om jag fultolkar dig riktigt duktigt ;)