+ 11
Inlägg: 3009207
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Knylan: Det som Helen Ersson tidigare sagt låter ju inte som man fonderat upp pengarna alls. Vilket låter precis som Timrå IK. Jag skulle tro att stora delar av de där pengarna kommer tas från nästa års spelarbudget.
Låt oss verkligen hoppas att det där kontot både existerar och är lika låst som det måste vara. Jag väljer att blint lita på att man har full kontroll på just den biten, det är ju inte direkt så att man känt att vi unnat oss något extra under senare år utan allt har ändå balanserats mot budget. Näkyvä och Koivisto är väl de främsta undantagen men åtminstone Näkyvä fick man extern hjälp med.