Knylan: Det som Helen Ersson tidigare sagt låter ju inte som man fonderat upp pengarna alls. Vilket låter precis som Timrå IK. Jag skulle tro att stora delar av de där pengarna kommer tas från nästa års spelarbudget.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte