1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614758 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3009232

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Jsg står för det jag skrev tidigare. Situationen med sign off bonusar är densamma. Vad man tydligen gjort i Leksand är att man använt de öronmärkta pengarna som avsatts till bonusar för andra utgifter. Såvida det inte framkommer att Timrå gjort detsamma finns inget att vara orolig för när det gäller den biten för Timrå.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rico01: så har du inte alls sagt tidigare. Och sluta prata som att du bara förstår ekonomi. Inte raketforskning.


#2993303 · Rico01 · · 2026-02-27 17:42
Nisse på Mon or: Leksand sitter i samma situation som oss, bara med en större skuld för dessa bonusar. Falu-kuriren försökte ju få det till att Leksand inte hade täckning för dessa 30 miljoner och att dom i princip var konkursmässig. Svaret från Leksand är detsamma som Ersson: dom har koll på detta”

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.