Inlägg: 3009251
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Lägg till en färre tränare och ca miljonen som vi fick för Genborgs nhl-kontrakt.
Sen tror jag minst en spelare kommer försvinna. Kan man pränta in i Liljas huvud att man inte har en plats åt honom på 4 kedjor så tror jag han lämnar självmant. Där kan det frigöras ytterligare ca 100k.
Sen tror jag minst en spelare kommer försvinna. Kan man pränta in i Liljas huvud att man inte har en plats åt honom på 4 kedjor så tror jag han lämnar självmant. Där kan det frigöras ytterligare ca 100k.
+ 5
Hallquisth, Barkemo och Dichow in som är "bekräftat" i media.
Vilket måste betyda att det finns mer kulor än Dahléns och EP:s över att värva för, därav att Nubben snackar om att ersätta med kanske 3 spelare?