1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614737 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3009270

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Lägg till en färre tränare och ca miljonen som vi fick för Genborgs nhl-kontrakt.

Sen tror jag minst en spelare kommer försvinna. Kan man pränta in i Liljas huvud att man inte har en plats åt honom på 4 kedjor så tror jag han lämnar självmant. Där kan det frigöras ytterligare ca 100k.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Hur funkar det med Genborgs kontrakt förresten. Är det samma eller ökar det något nu när det blir ett lån?

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Ja Lilja känns närmast till hands att lämna, nåt för Leksand?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.