+ 5
Inlägg: 3009270
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Hur funkar det med Genborgs kontrakt förresten. Är det samma eller ökar det något nu när det blir ett lån?
Sen tror jag minst en spelare kommer försvinna. Kan man pränta in i Liljas huvud att man inte har en plats åt honom på 4 kedjor så tror jag han lämnar självmant. Där kan det frigöras ytterligare ca 100k.