Jadu: cashen olli skulle betala för sitt avtalssvek, är det reglerat? får för mig att ja läst att det inte betalats ut än
Inlägg: 3009274
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Inget illa menat mot dig nu, men den här frågan har väl varit uppe ca 10 ggr nu och klubben har väl också uttalat sig i frågan, den är reglerad och Olli har pröjsat sina pengar.
+ 3