SKRIDSKOSKENAN: Vill minnas att när han gick sönder i höstas så var han typ en topp 10 spelare i ligan när man kollade på underliggande siffror och driva spel. Det är tråkigt att Wedda inte håller för en hel säsong längre.
jk: Säsongen som ledde tiil att Wedin fick chansen i NHL/Chicago (2018-19) gjorde han inte heller en hel säsong (32 matcher, 14+13) men den sjukt höga nivå han nådde i spelet minns jag var en ren njutning att beskåda. Han var i regel helt dominant i det offensiva spelet och belönades också med spel i Tre Kronor (12 matcher, 1+3).
Anton Wedin har inte gjort en enda full säsong under hela sin seniorkarriär.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.